EXTREMEMAN SALOU 226

domingo, 17 de junio de 2012

Triatló sprint Sant Feliu de Guixols (19-05-12)


Queden 2 setmanes per l’Extrememan i avui estic a sant Feliu de Guixols on es celebra un triatló sprint (750m nedant, 20km bici i 5km corrent).

La sortida es a les 3 de la tarda i la mar esta mogudeta. Hi ha mala mar i unes grans ones que trenquen a la vora de la platja de sorra.

Desprès del tret de sortida em tiro a l’aigua i començo a nedar com un boig per tal de agafar una bona posició i rebre els menys cops possibles durant aquest tram. Cops, cops i cops em fan anar d’un costat a l’altre i si a això li sumem grans ones que fan que ens anéssim caient uns damunt dels altres durant tot el segment transformen un triatló sprint que havia de ser un tràmit en un malson de 15 minuts fins tocar el terra. Faig una transició rapida mentre intento controlar el mareig i el cansament que porto, pujo damunt la bici i go!.

El primer tram del circuït de bici fa una pujada i una baixada i desprès es gira cua i es trona per on as vingut. El tram de bici es fa agònic perquè son només 20 km i s’ha d’anar molt ràpid.

Per fi arribo a la segona transició que també faig molt ràpida i començo a córrer a un bon ritme. Porto pocs metres i un mal de panxa inesperat comença a fer-me la guitza fins que a meitat del circuit de córrer em fa parar i seguir caminant uns minuts. Durant aquests minuts em passen manades de triatletes amb un nivell inferior al meu i em sento molt frustrat per no poder córrer a causa de les punxades que noto a la panxa. Finalment puc seguir trotant i arribo a meta.

Un mal triatló i unes males sensacions que fan que vagi una mica mes asustat del conte de cara a l’Ironman de Salou.

No hay comentarios:

Publicar un comentario