EXTREMEMAN SALOU 226

martes, 10 de mayo de 2011

1a Crusa!! 10k Cambrils 27-02-2011

Dues setmanes desprès de començar a entrenar vaig pensar que era interessant realitzar una cursa de 10km per veure una mica en quin nivell estava i sabia que era una bona forma de començar a guanyar experiència en curses i de conèixer millor com respon el cos en moments on es demana mes de un mateix. Segons els temps que m'explicaven que feien la gent em vaig proposar intentar baixar dels 55 minuts.

A les 10 del matí va sonar la pistola de sortida i donat que hi havien 2000 participants els primers metres sabien de passar quasi caminant. 20 metres després vaig començar a córrer a 4' i 50'', un ritme amb el que sabia que no tindria problemes prevenint no agotar-me abans d'hora. Vaig córrer durant dos quilòmetres amb molt bones sensacions i com no pareixia ser un repte i superada ja la por del principi a no acabar la cursa a un ritme decent vaig decidir soltar-me del grup de 4'50 i començar la meva carrera intentant fer el millor temps possible. Els primers 5 quilometres van ser molt fàcils i per això encara vaig pujar mes la velocitat per als 5 últims. Seguint la cursa a unes 170-180ppm vaig acabar els 10km en 42'45'' quedant en la posició 119. Al arribar a meta notava com les cames cridaven de dolor sobretot els bessons que ja feia dos quilometres que s'estaven queixant i hem van recordar a cada passa el cansat que estava fins arribar al cotxe.
La sensació al descobrir que havia superat les meves expectatives va ser boníssima i això hem va donar forces i motivació per seguir entrenant i buscar un nou repte.

No hay comentarios:

Publicar un comentario