EXTREMEMAN SALOU 226

viernes, 2 de septiembre de 2011

12ª Cursa Urbana de La Senia


El passat dia 27 d’Agost es va celebrar la 12ª cursa urbana de La Senia que coincideix amb el 7è memorial a Josep Martí Gisbert. Aquesta cursa consta de un circuit urbà de 5km de distància que es completen al donar 6 voltes i mitja pels carrers del casc antic de la Senia.

A les 6 i mitja sortim de Ulldecona un grup d’amics, uns en ganes de fer un bon paper o superar temps anteriors i d’altres en ganes de demostrar-se a ells mateixos que poden superar aquest repte de la forma mes decent possible.

Al arribar ens trobem tot tipus de atletes, la majoria no pareix que s’hi dediquen gaire però de repent apareixen 3 nois d’un equip d’atletisme de la comarca que pareixen més professionals, son alts amb cames molt llargues i van perfectament equipats, ens expliquen que participen al campionat d’Espanya, fan un escalfament tots a una amb diferents moviments, sortides explosives,etc... en aquest moment es quan crec que les possibilitats de fer podi s’han acabat.

Fins les 9 i ja fosc no donen la sortida, surto disparat i em poso al capdavant de la cursa a un ritme fort però que sé que puc aguantar durant 5 kilòmetres. Desprès de les primeres dos cantonades ja sento unes passes que corren darrere meu a uns 4 metres, és un dels del club d’atletisme, el qual es queda darrere meu a molt poca distància perquè fa molt de vent i així es refugia durant les primeres 3 voltes.

Quant arribem a la quarta volta em retalla una mica mes de distància i intento apropar-me al màxim a les parets de les cases quant arribo als girs per tal de no deixar-li espai per passar. Passada la línia d’arribada de la 5ª volta em passa fent un esprint que no m’esperava i el perdo de vista. Continuo amb el mateix ritme durant una volta i mitja més doblant molts dels corredors de la cursa i girant-me de ves en quant per si s’apropa el tercer classificat.

Arribo a la línia de meta 2n amb 16’ i 20’’ uns 20’’ més tard que el primer classificat i 1 minut i pico per davant del tercer.



La cursa a resultat un èxit, intensa però m’ha servit com a test de 5km ja que no n’havia fet cap fins ara. Ara a descansar, gaudir de les festes, recuperar-me i entrenar al màxim per al pròxim repte.



No hi ha imatges.

No hay comentarios:

Publicar un comentario